17 Nisan 2009 Cuma

Company of Heroes: Tales of Valor (2009) (PC) + Crack + Key + Mini Image + Kilitli Bölümleri Açma

Company of Heroes: Tales of Valor (2009) (PC)







THQ , Opposing Fronts'ta yaptığı gibi COH'un yeni versiyonunu değil 3 yeni görev bulunan geliştirme pakedini yayınladı.Aslına bakılırsa 2. Dünya Savaşı'nı aksiyon filmi havasında , belgesel tadında tam olarak bizlere sunması ve bunu yeni oyun görünümlü geliştirme paketleri ile yapması pekte kötü birşey değil.

1)Daha önce bu blogda anlattıklarımı yapmış ve bilgisayarınıza,rapid'e upload ettiğim dosyaları kurmuş olduğunuzu varsayarak bir anlatım yapacağım.


1) Opposing Fronts'tan Tales of Valor'a geçiş

Daha önceki anlatımımda CoH:OF'unuz patch'lerini kurmuştuk ve oyun versiyonu 2.301 olmuştu.Tales of Valor'un versiyonu 2.502.Peki ne yapacağız? Tabiki indireceğiz , hemde "torrent"ten.
Torrent'te nerden çıktı dediğinizi duyar gibiyim.Endişeye gerek yok , çok basit.


1-)LimeWire!Bildiğin .mp3 indirme programı!Torrent dosyalarını tanıyor.Yok bende LimeWire diyenler;

-HTML-
LimeWire 5.2.13 Pro Portable- 22MB
-HTML-

2-)LimeWire'ı indirdik.Şimdi patch'lerin torrentlerini indireceğiz.

-HTML-
EN_Patch_2.100-2.103
EN_Patch_2.103-2.201
EN_Patch_2.201-2.202
EN_Patch_2.202-2.300
EN_Patch_2.300-2.301
EN_Patch_2.301-2.400
EN_Patch_2.400-2.500
EN_Patch_2.500-2.501
EN_Patch_2.501-2.502
EN_Patch_2.502-2.600
EN_Patch_2.600-2.601
-HTML-

3-) Torrent dosyalarınıda indirdik bitti mi?İndirdiğimiz torrent dosyalarına , sırayla , çift tıklıyoruz.LimeWire programı açılıp , indirme listesine sırayla ekliyor ve download'a başlıyor.Bize sabretmek kalıyor.Çünkü Opposing Fronts'tan , Tales of Valor'a geçiş 2.06 GB lık dosya yüklemesi gerektiriyor."Yok ebesinin..." diyenler Tales of Valor.ISO indirmeyi denesin , o dosya 7.71 GB.

Velhasıl ben 1.5 haftada indirdim bu beş patchi , eğer bilgisayarınızı hiç kapatmıyorsanız bu süre yarı yarıya azalacaktır.Ben bilgisayarı kullandığım zamanlarda LimeWire'ı açık tuttum.


d-) Patchleri indirdik kurduk , bu bloğuda yer imlerine kaydetmiştik , kaldığımız yerden devam ediyoruz.Oyunu açmak için gerekli crack dosyasını ve mini imageleri aşağıdaki link den indiriyoruz.

-HTML-
Compamy of Heroes : Tales of Valor Crack + Mini Image + Key - 2.63MB - Uploaded

Compamy of Heroes : Tales of Valor Crack + Mini Image + Key - 2.63MB - Hotfile

-HTML-

d-1)İndirdiğimiz dosyanın içerisinde crack klasörü içindeki 2 dosyayı kopyalayıp C\Program Files\THQ\Company of Heroes in içine yapıştırıyoruz.
d-2)Opposing Fronts için yaptığım anlatımdan bildiğiniz YASU programını Daemon Tools klasörünün içinde çalıştırıyoruz.Cloak'a basıyoruz
d-3)Saatin yanındaki Daemon Tools simgesine sağ tıklayıp , indirdiğiniz dosyanın içerisindeki Mini images klasöründe bulunan NS-COHOF_SR-poseden.mds yi takıp , oyunu açıyoruz.
d-4)Oyun açılınca 3 yeni bölümün geldiğini ve kilitli olduklarını göreceğiz.Oyunu kapatmadan ALT-Tab tuşları ile masa üstüne dönüp , Daemon Tools'a NS-ToV_DC_poseden.mds'yi takıp oyuna geri dönüyoruz.Kilitli olan bölümlerden herhangi birine tıkladığınızda sizden key isteyecek , indirdiğiniz dosya içerisindeki Tales of Valor Key'i yazıp Tamam'a basıyoruz.
Eğer Invasion of Normandy'de kilitli ise d-4)'teki işlemlerin aynısını bir kerede NS-Coh_DC-poseden.mds ve CoH keyi kullanarak yapıyorsunuz.İndirdiğiniz dosyada ikiside var.


esen kalın(:

27 yorum:

özgür dedi ki...

süperbi paylaşım emeginize saglık :)

Mehmet dedi ki...

Paylaşım için sağol ama Rapidshare'ye Yüklediğin dosya inmiyor :S Premium flan bişeler diyor ! Eğer senin pc'de varsa yorum atta msn flan veriyim. Ordan gönderir misin ?

otuzdorton dedi ki...

Rapid linkini güncelledim...
Savefile linki ekledim...

Savefile dan indirmek için açılan sayfada "Download File"a tıklayın >>
açılan pencerede "Download with LIMITED Speed" e tıklayın birkaç saniye içinde indirme başlayacaktır.

Mehmet dedi ki...

Gerçekten paylaşım için saol.Allah razı olsun kardeşim :) Peki ben daha önceden company of heroes hiç yüklemedim. Sadece bu tales of valor yükledim. Yani company of heroes'i deneyişim.anlattıgın Gibi yapsam olur dimi?

otuzdorton dedi ki...

"d-)" basamağından itibaren yapmaya başlayacaksın , açmak isteğin bölümlere göre gerekli imageleri tak.
"key" dosyası var indirdiğin .rar'da ama başka key'e ihtiyaç duyarsan google'da arat.
Yapamadığın yer olursa Opposing Fronts anlatımıma bak.
Mantık aynı zaten , yakaladıysan rahat yaparsın.

Mehmet dedi ki...

Öyle yapıyorum ama olmuyor malesef. Bide oyunu her açtığımda cd takılı değil diye hata alıyorum ama resume deyince oyun açılıyor ama malesef key yanlış diyor gine :S e-mail adresini verirsen oraya msn adresimi yollarım. Bi zahmet msn'den yardımcı olurmusun lütfen ? :(

otuzdorton dedi ki...

msn: kotu@supernovatr.com

Unabomber dedi ki...

evet aynı sorun bendede var.Sadece tales of valor ı indirip kurdum ama 2. ve 3. bölümlerin kilidini bir türlü açamıyorum ilk bölümü açtım.Anlattığın bütün adımları uyfgulamama rağmen ya key hatalı diyor yada cd tak falan diyor yardımcı olursan sevinirim

otuzdorton dedi ki...

arkdaşlar indirdiğiniz klasör içerisinde key dosyası var...
CoH un bölümünü yani Invansion of Normandy i açmak için CoH'un İmage'ini daemona takıp onun keyini yazacaksınız...
CoHOF için yine aynı kendi image ve key ini kullanacaksınız...
yine olmazsa msn adresim yazılı , msn'de gördüğünüzde yazın yardımcı olayım...

otuzdorton dedi ki...

thq 2.502 patch'i yayınlamış onu ekledim , gerekli crack'i ve opposing fronts key'i ekledim linkleri yeniden düzenledim...

BARIS dedi ki...

öncelikle teşekkür ederim emeklerin için. ben oyunu company of heroes tales of Valor dvdsinden kurdum. gerekli patchleri yaptim, dediklerini aynen uyguladım , ilk bölümüm açık ve son 3 bölüm açık. 2. ve 3. bölümler kapalı. onları nasıl halledeceğim yardım edermisiniz??

otuzdorton dedi ki...

2. ve 3. bölümler Opposing Fronts ile gelen bölümler.
Bu bölümleri açmak için
1-) oyun açıkken alt-tab tuşları ile masaüstüne döneceksin.
2-) indirdiğin 2.5 mb lık dosyanın içerisindeki mini image klasöründe bulunan "NS-COHOF_SR-poseden.mds" yi daemona takacaksın.
3-)oyuna dönüp kilitli bölümlerden herhangi birine tıklayacaksın , senden "opposing fronts key" i isteyecek , tekrar masaüstüne dönüp yine indirdiğin dosyanın içinde bulunan "key.txt" yi açacaksın oradaki "oppofing fronts key" i yazıp ok basacaksın
4-) eğer bundan sonra bir ekran daha çıkarsa orda retail store a basacaksın , bu ekran çıksada çıkmasada işlem tamam.
eğer olmazsa sorun sendedir , yazdıklarımı tekrar gözden geçir , birçok arkadaş oyunu açmadan önce YASU programını çalıştırmayı unutuyor ona dikkat et.

BARIS dedi ki...

teşekkür ediyorum arkadaşım , ellerine sağlık hallettim hepsi açık şuan =)

Unknown dedi ki...

ölen linkleri yeniler misin teşekkürler.

otuzdorton dedi ki...

2.600 patch inin torrent linkini ekledim...
bu patch e uygun crack i rapidshare e ekledim , savefile açılınca orayada ekleyeceğim...
limewire portable son versiyonunu ekledim...

otuzdorton dedi ki...

crack ve key dosyasını hotfile'a da ekledim...

Punch dedi ki...

merhaba coh:op son çıkan Company of Heroes 2.400 - 2.500 patch ini uygulayıp verilen mini image dosyalarıyla oyunu açabilirmiyiz çünkü coh:op v2500 crack dosyasını bulamadım birde bu üç oyun birbiri içine gömülümü yani coh:tov yüklüyse ilk oyunda yüklümü oluyor makinada yada coh:op yüklüyse ilk oyundaki bölümleride oynayabilmek mümkün mü

otuzdorton dedi ki...

verdiğim crack v.600 içindir , bu güncellemeyi yapıp oyunu yine buradaki crack ve image ile açabilirsin.
eğer oyun versiyonun
1.xx coh
2.1x-2.5x of
2.6x tov
bölümlerinin hepsini oynayabilirsin.
Yani elindeki cd,iso vb. tov ise tüm diğer oyunlara sahipsin demektir.of ise coh ve of a sahipsindir ama sahip olduğun oyun dışında kalan bölümleri oynayabilmen için blogtaki konuyu ve senden önceki mesajları okuman gereklidir.Tüm açıklamalar vardır ve yeterlidir.

otuzdorton dedi ki...

v2.601 in torrent linkini ekledim...
v2.601 e uygun crack i ekledim...

slash87 dedi ki...

msn adresim açık olmazsa bloğa yazarmısınız sık kullanılanlara kaydediyorum

slash87 dedi ki...

arkadaşlar ben kurdu TOV u ama patch yapamıyorum.eski her seferinde bir eski patch verisyonu istiyo.bende en eskisini indirdim.100-170 felan.bu kezde COH istedi.nasıl patchleri kuarbilirim yardım.ayrıca yasu bende hata veriyo.neden acaba.bir yardımcı olurmusunuz.

Unknown dedi ki...

kardeşim allah senden razı olsun teşekkürler

sawron dedi ki...

tum dedıklerını yaptım ama retail storeye bastıktan sonra yine bi sorun cıkıyor please insert your Company Of Heroes disc diyor continue dedıkten sonra Could not verify media diyor ve yine en basa donuyorum bu konuda acil yardım bekliyorum erdinc_eses_@hotmail.com msn adresim yardım beklıyorum yardım ederseniz minnettar kalırım.

bartek59 dedi ki...

kardeş o sorun validator klasörü rs klasöründeki rs.dll dosyasından kaynaklanmakta kaynaklanmakta.onu değiştirmen lazım.uygun olanı aynı nklasördeki rspa klasöründe vardır.birde bu rs.dll dosyalarını antivirüste istisna olarak göstermen gerekir.

Unknown dedi ki...

OtuzdortOn kardeşim linkleri yenileyebilir misin. dosyalar silinmiş teşekkürler

Unknown dedi ki...

kardeşim bana Compamy of Heroes : Tales of Valor Crack + Mini Image + Key - 2.63MB dosyası lazım

Unknown dedi ki...

Compamy of Heroes : Tales of Valor Crack + Mini Image + Key - 2.63MB link varmıdır güncel.