28 Haziran 2008 Cumartesi

Need for Speed : Pro Street Kullanma Klavuzu , Wheelie Challange Yardım , Tam Çözüm...



Need For Speed : Pro Street...

"Oyunun Amacı"ndan başlarsak ,
Ryan Cooper isimli veledi sırasıyla Speed King , DriftKing , Drag King , Grip King son olarakta Street King yapmak...

Ryan Cooper : Oyunda kontrol ettiğiniz karakter yani sizsiniz...
__________________________________________________ ______________________
Öneriler :
1- Tüm bölümleri Dominated yaparak ilerlemeye çalışın.Hatta ilk bölümlerde iyi arabalar alabilmek ve onları modifiye edibilmek için paraya ihtiyacınız olacağından bitirdiğiniz bölümleri tekrar tekrar bitirin.arba hediye eden bölümleri bi kaç kez bitirip verilen arabaları satarsanız daha çok paranız olur.
2- elinizde 150000$ var , alacağınız araba 150000$ , arabayı aldınız fakat modifiye yapmak için paranız yok , at o arabayı çöpe...Arabayı alacağınız fiyattan en az 200000$ fazlanız olmalı ki Stage 3 modifiye alabilesiniz.
__________________________________________________ ______________________
Street King : Ryo Vanatabe isimli şopardır.Tabir-i Caiz'se alem buysa kral o'dur.İndirmesi en zor adamdır.Mitsubishi Lancer Evolution kullanıyor.oyunun en sonunda onla karşılaşacak ve tüm kategorilerde en zor mücadeleleri vereceksiniz.Son yarışta ikiniz grip yapacaksınız , son yarış için en dişe etmeyin zira ben 6 sn ile tur bindirmeyi kaçırdım.
__________________________________________________ _______________________
Speed King : Nate Denver isimli şopardır. Pontiac GTO '65 kullanıyor.Arbadada iş yok fakat herif iyi.İndirmekte en çok zorlanacağınız 2. adamdır.Sebeb olarak speed yarışları hem uzun hem de hızlı olduğundan Totaled olma ihtimaliniz çok fazladır.
Bunu indirmek için kullanmanızı önerdiğim araba Lamborghini Murcielago LP640 dur.Quick Upgrade ile Power ve Stability Stage 3 yapılırsa araba Level 4 oluryor ki Speed King'i de Street King'ide indirmenize yeter.
araba ve modifiyeler için gerekli rakam 566050$...

__________________________________________________ _______________________
Drift King: Aki Kimura isimli şopardır.Mazda RX-7 kullanıyor.Arabası iyi kendisi kötüdür.İndirmesi en zor 3. adamdır.Adam haritalara kıyasla çok iyi dereceler yapıyor.Yarışta hata yaparsanız kasmayıp yeniden başlayın.Kulanmanızı önerdiğim araba BMW Z4 M Coupe dir.Quick Upgrade ile Power ve Control Stage 2 yapılırsa araba Level 2 oluryor ki speed king in arabasıda böyledir.street king i de indirmenize yeterlidir.Araba ve Modifiyeler için gerekli rakam 260950$...

__________________________________________________ _______________________
Drag King:Karol Monroe isimli şopardır.Ford Mustang GT kullanıyor.Arabasıda Kendiside iyidir.İndirilmesi en zor 4. adamdır.Ama size önerdiğim araba Ford Shelby GT500 ü alır , Quick Upgrade ile Power ve Traction'u Stage 3 yaparsanız , arabanın PowerLevel 3 , Traction 'u Level 4 oluyorki buda drag yarışlarını kazanılması en kısa süren ve en kolay yarışlar yapıyor.Araba ve Modifiye paketleri için ihtiyacınız olan rakam 251450$ .Tartışmasız kullanılması gereken araba GT500'dur.Parası olanlar Pagani Zonda'yı denesin.

Wheelie Challange:
Google'da Pro Street hakkında en çok aratılan olay.
Nedir bu?
Drag yarışında kalkışta arabanın önünü en çok kaldıran kazanır.
Nasıl en çok?
En uzun mesafe.
eee ne var bunda?
arabalarınıza bazı ayarlar yapmadan bunu yapmıyor ve bu ayarlar her arabaya göre değişiyor.
Tavsiyen?
Sakin olun çok kolay.
GT500'ü aldık , Quick upgradeleri yaptık.Draglarda çeyrek mil'i 7.69 larla gidiyoruz , süper.birden karşımıza wheelie challange diye bişey çıktı.bırak yapmayı arabayla yarışa girmek istediğimizde bile beygir gücün yetersiz diye bişey çıkıyo.
Endişe yok.
arabanı midifiye ettiğin bölüme gir.
custom upgrade>body>wheels
ön tekerlekleri motorsiklet tekeri kadar incelt , arka tekeri tır tekeri kadar kalınlaştır.
başa dön.custom upgrade2in altında tune var.
Tune>Suspension
tüm suspension ayarlarını soft yap.
Tune>Engine
start boost ve end boost u high yap.
bitti!
artık 3. vitese kadar kendi , 6. vitese kadar nitroyla totalde 200-250 metre burnu havada giden bi GT500 ün var.

__________________________________________________ _______________________
Grip King :
Ray Krieger isimli şopardır.BMW M3 E92 kullanıyor.Arabasıda kendiside kötüdür.(O arabayla nasıl King olmuş anlamadım).İndirmesi en kolay king budur.Kullanmanızı önerdiğim ve bence oyunun tartışmasız en iyi grip arabası Porsche 911 Turbo dur.Quick Upgrade ile Power ve Handling'i Stage 3 yapılırsa araba Level 3 oluyor ki ne herhangi bir king nede diğer yarışçılar griplerde elinize su dökemiyor.Araba ve Modifiyeler için ihtiyacınız olan rakam 330000$...
__________________________________________________ ________________________
Career %100 , oyunun tam çözümü...

Download-60KB

__________________________________________________ ________________________
soruları olan arkadaşlar burdan sorabilirler...

7 yorum:

vortex dedi ki...

need for speed pro da kariyerin daha başında 2 tane drag yarışı var kaç yıldır need for speed oynuyorum fakat bu drag yarışını geçemedim.14.90 saniyede bitirmemi istiyo nasıl geçmeliyim anlayacağım şekilde anlatırsanız sevinirim.bu arada nos da var kalkışta mı yoksa sonunda mı kullanıcam ne yaptımsa geçemedim yardımcı olursanız sevinirim.

otuzdorton dedi ki...

oyunun başlarındaysan nos u arabana göre 3 yada 4. vitesten sonra kullanman faydalı olur...tuning ayarlarından arabana hız katabilirsin , bu ayarlar arabanın ve parçaların modeline göre değişir...sana önerebileceğim yol daha güçlü bir araba alman...diğer yarışları geçip saha sona draglara dönebilirsin...

promethous dedi ki...

kardeş çook saol verdiğin bilgiler çok işime yaradı ama Wheelie Challange arabanın önü bir türlü kalkmıyor yazdığın herşeyi yaptım kardeş bi foto veya videoda ayrıntılı bir şekilde çekip koyarsan foruma çook sevinirim şimdiden teşekkür ederim...

otuzdorton dedi ki...

söylediğim tuning ayarlarını yapmakta sorun yaşamadığını sanıyorum ; burnout tan sonra gazı kökleyip yarışa başlama...yeşil ışık yanana kadar gaz verme , yeşil ışıkla birlikte gaz ver...
vidyo ile yarışın nasıl yapılacağını istiyorsan google a bile yazsan youtube taki videolara ulaşırsın , yok ayarları videolu istiyorsan üzgünüm , oyunu sildim...
sana tavsiyem arabanın beygir gücüne dikkat et her araba ön kaldırmaz , yaptığın ayarları gözden geçir dediklerimi yapmalısın ve yeşil ışıkla birlikte gaz ver...

promethous dedi ki...

çook teşekkür ederim... yaptım kardeş ama baya zorlanıyor insan 250 270 m arası kaldırabiliyorum biraz daha ustalaşmak gerekiyor lamborginiyi aldım full modifiye yaptım level 4 oldu dış modifiyesini nasıl yapsan daha hızlı gider bunun içinde beni aydınlatırsanız çook sevinirim şimdiden çook teşekkür ederim... ruspect

Unknown dedi ki...

ben ön kaldırma yarısında 408 yaptım o da yol bitti diye ben bi tek drift kralı ve street kralını yapamadım aslında . benim arabam ford gt ben 1 520 000 vivar ı param oldugu için biraz rahatım. bu parayıda career continue dediğiniz zaman eğer en üstte career map çıkarsa doğru yerdesiniz demek en alt bölüme gelin bir üstte code entery gibi bise yazıyo unlockallthıngs yazarsanız bütün map açılıo arabayı modifiye ederken 3 deil tier 4 alabiliyorsunuz ve size 0 lirakıl kırmızı acura gelio onu 7500 e satın sonra büütün bölümleri geçin o hileyi girince saten bütün map açılıyo sonlra ryo ya girin (en sağdadır) girdikten sonra zaten 1 kere totaled olun restart diyin o adam grip yarışlarına kadar speed ..... ve dragda totaled oluyo size grip kalıyo code entery hile kodları yazma bölümüdür siz oraya ne yazarsanız araba ne yazıp ne kazanacağınızı http://www.nfstr.com/nfs/index.php?page=nfsinfo&nfs=ps&tur=cheats sitesinden bakabilirsiniz bir şey daha söyleyeyim sizin için en iyi araba drag için gto pontaic mi ne ise ondan grip için ford gt lamborghini hada paganı zonda ama en baş için ford gt drift için ben de bilmiyorum ama speed ... için lamborghını

Unknown dedi ki...

ön kaldırmakta en iyi araba dodge amerikan kası turuncu bi araba sen onu al ve döse dediğiöm hileyi yapıp en sondaki seylerle modifiye et ve bir de sakın tune ayarlarıyla oynama jant ayarlarından jantı içeri sokabileceğin cantı seç müyiş olur ben 1/2 yarışta 11 saniye yaptım ön kaldırmada 408 yaptım